09 February 2011

cerita seorang gades dan dot dot dot...


salam yuw olls.gedik kan gedik kan please say yes ^_^
sebenar sekarang angin berblogging masyallah malas bebenar.kenapa? sebab rasa sangatlah kekeringan idea mau menulis dan jadual harian yang sentiasa sama dari hari ke hari.tabik hormat kepada blogger yang sangat komited dengan blog masing-masing dengan pelbagai cetusan dan penulisan hebat.saya hanya blogwalking.itu memang rajin !

nak cerita pasal cuti chinese new year haritu.mesti ada tertanya-tanya dila cuti jugak ke ?! shutdup !! of cos laa cuti oke dengan nada yang sangat dibenci.cuti memasak,cuti mengemas.see cuti what.dah jangan ajak gaduh.sentitip tau sekarang.hati saya hati kaca ye makcik pakcik.takda la buat apa pun, cuma adalah pergi shopping tudung dengan ibunda sikit .SALES bebeh!sapa tak nak kan.itupun tahu sebab tengok kat paper.tehee.comel tau siapa yang pernah tengok drama BOF mesti ingat masa JanDi pegi shopping dengan mak dia.macam itu lah.berebut-rebut tak hengat ! tapi dila cool je sebab terjakun sikit masa tu.HAHA.

lepas tu, lepas tu dila join membe lepak kat mall.terasa seperti berumur 16.macam dulu-dulu.wayang,yang penting main game ! HUHU sangatlah best.dila gila game babe..esoknya pula berpicnic nun di Pantai Merdeka.salah sebuah tempat pelancongan di negeri kedah terchinta.dila mabuk laut jadi takda la excited sangat.tapi abah sangatlah suka.kalau boleh setiap bulan mau mandi manda di situ.dila prefer lagi mandi air terjun ke sungai ke..hekhek tapi bila sampai terjun jugak.

pantai merdeka !

then esoknya lagi ke aloq staq.sebab ada barang kena cari.di kesempatan tu bowling tetap tak dilupakan.4game oke.-__-".lepas tu dila pengsan.HAHA.itu saja cerita sambutan perayaan tahun baru cina saya.


so kepada sesiapa yang menyambutnya selamat diucapkan !
Gong Xi Fa Cai~
lambat betul dila wish sebab asyik terperam ajaa entry ni.maaf~;D



No comments:

Post a Comment