28 January 2012

Owh Hai !

Assalamualaikum..:)


Welcome 2012 ! ahah agak lambat lah kan.dah lama tinggal blog ni.rinduuu tapi malas.hehh.dan macam-macam dah berlaku sepanjang kehilangan si tuan punya blog ni..saya tengah belajar berjalan ! ;p

Tahun 2011 sebenarnya menjadi tahun yang mencatatkan pelbagai sejarah suka dan duka dalam kehidupan. Bermula dengan permohonan ke ipta ditolak apabila harapan yang diletakkan agak keterlaluan. Kemudian pertama kali bergelar pekerja dan juga pertama kalinya mendapat duit daripada hasil usaha sendiri. Permohonan UPU akhirnya diterima walaupun kos yang ditawarkan agak tergelincir dari landasan. Bergraduasi sebagai pelajar lepasan Diploma MMU pada Oktober. Berusaha dan berpenat lelah mencuba untuk menukar kos tapi tidak berjaya di UPSI. Subjek dibenci di zaman persekolahan akhirnya menjadi makanan harian dan tadaaa, sekarang dah suka alhamdulillah, walaupun tangan masih sekeras kayu.

Bersyukur sangat dengan segala nikmat yang diberi.. Walaupun keputusan diploma agak hambar tapi alhamdulillah rezeki ke ipta masih dapat dikecapi. Mungkin ini peluang untuk menebus kesilapan lalu. Setiap manusia perlukan perubahan..:) Dan masih berusaha ke arah itu. Semoga segalanya dipermudahkan..aminn..




p/s Gila dulu masih bersisa.hikhik ;p

1 comment:


  1. My sweet friend, very nice and interesting you site.
    When you want to take refuge in good ballads of yesterday, today and forever in all languages and genres I invite you to visit my blog and listen me.
    From this Saturday January 28 th i'll do a tribute to the music from Holland and Switzerland;
    Ellen ten Damme, Maya Hakvoort, Angela Groothuizen, Pia Douwes, Maggie Macneal (Holland).
    Francine Jordi, Gunvor Guggisberg, Sophie Hunger, Vanessa and Edita, Mia Aegerter-(Switzerland)
    I am a broadcaster of Argentina.
    Best regards from Rosario-Argentina
    Albert.
    http://baladasmp3.blogspot.com

    ReplyDelete