04 January 2011

Twenty-eleven people

hehe baru darjah 1


wahh mcm tak sedar kan dah masuk 2011.walaweyh gila r.means umur pun dah berganjak lagi satu angka.macam tak percaya tapi sila percaya.hehe dah start mengarut.tapi takpa saya tetap 20 tahun lagi.masih dengan sifat keanak-anakan yang menebal.emak sudah mula bersuara membantah apabila mendengar si puteri tunggalnya masih mengaku untuk berada lama di usia 20tahun.haha apatah lagi kawan-kawan saya mesti terasa ehh hello dalila umur kau dah 20++.ecehh nak jugak letak angka 20 di depan.peduli hape aku.janji hidup mau hapi-hapi gituw.

bila masuk tahun baru mula lah dengar pasal azam-azam untuk ditunaikan pada tahun tersebut.kat mana-mana saja.radio,rencana akhbar etc.saya rasa macam comel bila ada azam, tapi saya takde, takdee ye puan-puan dan tuan-tuan sebab dari kecik bila orang tanya "eh dalila azam tahun ni apa ya?".dengan tekunnya saya akan tersenyum*apa eh nk jawab dan berfikir hingga disaat memejam mata di malam hari.kenapa harus jari-jari menaip dengan nada suara yang agak matang hari ini padahal sebelum ini anda saja yang tahu..saya memang sangat matang.percayalah.watde.haha iklan..

hurm tapi harapan banyak lah kali ini sebab saya berharap untuk menyambung pelajaran dengan pilihan jurusan yang tersemat di hati setelah sekian lama.biarlah kesalahan lama tidak berulang lagi.pilih apa yang dipilih daripada pilih daripada apa yang orang lain pilih.tepuk dada lepas tu sakit sendiri.nice ! untuk tahun 20-11 ni jugak saya berharap diri akan dilimpahi cahaya keimanan dan ketaqwaan untuk lebih beriman dan bertaqwa.ecehh malu.nakal masih ada.saya hanya manusia biasa kadang-kadang lalai dengan perintah-Nya.satu hari saya akan berubah.Insyallah.doakan ;D

pakwe/boyfriend/balak ?! akan difikirkan..sabar ye kawan-kawan.hasrat segelintir teman yang ingin melihat kebahagiaan teman tersayang.haha geli-geli geletek ;p loser kan bila di umur 20++ anda still tak pernah bercinta apa lagi keluar berdating dalam bahasa pasar.slogan ciptaan bajet terhebat, "saya tak mencari kekasih apatah lagi berkasih, tetapi saya hanya mencari calon suami yang terbaik" haha dila demam ye malam ni harap maklum.kthankbye !



p/s lepas ni entry kembali normal.ini sempena tahun baru saja.boleh pulak kan ;p






No comments:

Post a Comment